zaterdag 23 april 2011

Start 2 bike...

Een tijdje geleden zag ik heel toevallig een oproep van Ladies Fun Ride in een boekje staan. Ze zochten 10 dames om samen naar Rome te fietsen voor het goede doel. Zo'n fietsreis is al lang mijn droom en zoiets zelf plannen zou mij nooit lukken dus stelde ik mij onmiddellijk kandidaat. Ik had er toen nog geen moment aan gedacht dat ik ook effectief mee zou mogen...

We zijn nu enkele weken verder en ik ben bij de 10 dames die met de fiets naar Rome zullen rijden! Deze Ride2Rome zal ongetwijfeld de uitdaging van mijn leven worden. Er wordt namelijk van ons verwacht dat we op 15 dagen tijd een afstand van 1800km afleggen... Omgerekend wil dit zeggen dat we elke dag ongeveer 120km zullen moeten fietsen...

Wetende dat deze afstand de laatste maanden vaak mijn weekgemiddelde nog niet was, wordt dit een serieuze beproeving.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten