donderdag 21 juli 2011

Time flies...

...when you're having fun (or when you're busy)!
De laatste tijd vliegen de dagen echt voorbij. Binnen iets meer dan een week vertrekken we op de tocht van ons leven en er moet nog oo zoveel gebeuren. Mijn fiets moet bijvoorbeeld nog tiptop in orde geraken en ook ikzelf moet in topvorm zijn. Over die fiets maak ik mij niet al teveel zorgen...

Het is nu bijna 4 maanden geleden dat ik te horen kreeg dat ik deel mocht uitmaken van de Ride 2 Rome. Nu, iets meer dan een week voor het vertrek, is er geen tijd meer voor extra trainingen en paniekaanvallen. Ready or not, here I come! Hopelijk met de wind vanachter en de zon vanvoor, zonder al teveel problemen en met heel veel plezier. Dat het een onvergetelijk avontuur zal worden staat nu al vast, hoe onvergetelijk juist zullen we onderweg te weten komen.

Via deze link zijn alle dagetappes te bekijken: http://www.routeyou.com/group/grouproutes/5279.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten