zaterdag 9 juli 2011

Topvorm in zicht?

Ons vertrek komt nu wel héél dichtbij. Binnen 3 weken vertrekken we en de topvorm mag er nu wel stilaan aankomen.
De laatste weken zijn echt voorbij gevlogen. Op sommige momenten begin ik lichtjes te panikeren als ik denk aan de afstanden die we dagelijks moeten afleggen. Ritten van 100+km zijn niet echt mijn dagelijkse bezigheid, maar binnenkort zal het dus 16 dagen lang wel van dat zijn. Het wordt afwachten hoe de benen (en het achterwerk) daarop reageren...

Ik begin ook stilaan mijn koffers te pakken in gedachten. Ook dat wordt nog een hele klus... We zitten namelijk zowel in gewicht als in volume beperkt en het zal dus selectief inpakken worden. En laat dat nu juist niet mijn sterkste punt zijn...


Nog 21 keer slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten