dinsdag 28 juni 2011

Money money money...

Je kan mij nu ook rechtstreeks steunen via de site van Think-Pink. Het geld komt dan zonder enige omweg op de rekening van deze organisatie. Gewoon doorklikken naar deze link: Fondsenwerving Think-Pink

Verder gaat alles zijn gewone gangetje. Ik fiets wanneer ik kan, maar het weer wilde niet echt meewerken de laatste tijd... Behalve dan gisteren en vandaag. Gisteren geen tijd gehad om te fietsen, vandaag wel even op de fiets gesprongen. Het werd een hele warme en winderige rit. Het deed me een beetje opkijken tegen de hitte die ons misschien te wachten staat deze zomer... Hoewel, als ik op onze trip kan kiezen tussen een stralende warme zon of regen dan is mijn keuze uiteraard heel snel gemaakt!

Het aftellen is nu echt wel begonnen vermits we de laatste maand voor vertrek bijna ingaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten