donderdag 16 juni 2011

Nog 6 weken...

Nog 6 weken en dan gaan we van start in Gent voor een fietstrip van 1800km. 1800km... toch wel een heel eindje! Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik onder de indruk geraak. Het is niet niks wat we gaan doen! En dan nog 10 vrouwen. We zullen moeten bewijzen dat we wel degelijk het sterke geslacht zijn!

Ik probeer nog steeds zoveel mogelijk tijd door te brengen op de fiets. Dat lukt jammer genoeg niet altijd even goed, maar ik doe mijn best. De loopbenen lijden in ieder geval wel onder al het gefiets... Als ik even mijn loopschoenen aantrek voor een kort tochtje, loopt het meestal voor geen meter. De fietsbenen willen gelukkig wel mee en draaien vlotjes rond langs de Antwerpse (water)wegen.

Vorige week kreeg ik een reporter van Gazet van Antwerpen over de vloer. Hij wilde graag een artikeltje schrijven over mijn Romereis en zo ons project ook in het Antwerpse wat onder de aandacht brengen. En dat is gelukt! Vandaag stond het artikel mét foto in de krant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten