zaterdag 14 mei 2011

"If you have a body, you are an athlete"

Een beroemde quote van Bill Bowerman en ééntje die ik ben blijven onthouden. Want een lichaam, dat heb ik. Over het atletische daarvan heb ik regelmatig mijn twijfels...

Deze week zat ik bijna elke dag op de fiets, steeds voor een ritje van 2 à 3u. En na een week begon ik mijn billen toch wat te voelen. Als ik in de spiegel kijk meen ik toch iets meer ontwikkelde quadriceps waar te nemen en mooier afgetekende kuiten. Ik hou het voorlopig nog even bij dit subjectieve beeld, voor het objectiveren kom ik -denk ik- nog wat te vroeg...

Sinds donderdag houd ik ook een heus fietsdagboek bij. Ik schafte me toen namelijk een blitse fietscomputer aan, zo ééntje waar je werkelijk alles mee kan. Deze vertelt me na elke rit alle details en laat me ook de route zien die ik heb afgelegd. Als motivatie kan het wel tellen!

Maar de weg naar Rome is nog lang en er is nog heel wat werk aan de winkel...
But... I have a body!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten