dinsdag 3 mei 2011

Nog 3 maanden en een nieuwe liefde...

Mijn nieuwe liefde is wat grijs, maar dat is maar een detail. Het belangrijkste is dat hij in topvorm is en dat hij nooit klaagt als ik ergens met hem naartoe wil. Ik heb er lang naar moeten smachten, maar vrijdag was hij eindelijk daar... We trokken er meteen samen op uit. Met de wind vanachter en de zon vanvoor verkenden we de Wijnegemse waterkant, hand in hand. We maakten er een gezellig ritje van en kwamen moe maar voldaan thuis. Vanaf nu daten we meerdere keren per week, beu zal ik hem niet snel worden. Onze eerste vakantie samen hebben we ook al geboekt. Deze zomer, naar Rome...

2 opmerkingen:

  1. Maar je hebt al 'schoenen' van Xavier moeten lenen voor hem heb ik gehoord?
    Post je een foto of ga je hem eens komen showen?
    Zoen, Evi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jah, daarom heb ik 2 grote liefdes he. Zodat de ene de andere kan aanvullen...

    BeantwoordenVerwijderen